Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

         

 

Stimati clienti si colaboratori,

Va rugam sa aveti in vedere ca, incepand de la 01 Iunie 2024  

NU MAI SUNTEM servis si suport tehnic pentru produsele MIO  

 

 

 

 

Procedura de trimitere in service

 

    Incepand cu data de 1 Iunie 2024 suntem servis autorizat doar pentru produsele:

                            Evolveo, Salente, CatPhones si Nothing

 

Va rugam sa urmati  indicatile de mai jos pentru trimiterea aparatului in service. Recomandam ca in coletul trimis dispozitivul sa fie bine fixat si protejat. Nu ne vom asuma raspunderea pentru integritatea dispozitivului, daca anumite masuri minime de fixare si protejare, in vederea transportului, nu au fost luate.

 

Coletul trebuie sa contina:

Dispozitiv , accesorii, factura sau bon fiscal si certificat de garantie(documentele pot fi si copii ale originalelor)

Informatii utile service-ului:

- nume, prenume / nume pers. juridica,                                                      - modelul aparatului,

- adresa de returnare (inclusiv cod postal),                                                - seria (SN) si/sau IMEI 1 dispozitiv

- telefon,                                                                                                           - defectul/problema aparatului (cat mai clar si amanuntit)

- e-mail,

 

Plata transportului catre service

 -pentru produsele in garantie

Achitata de Destinatar (VSP Data RO SRL)

 

-pentru produsele iesite din garantie sau cu defecte induse de catre utilizator – chiar daca produsele sunt in perioada de garantie

Achitata de EXPEDITOR

 

Curier agreat

Pentru produsele in garantie:

 

Doar FAN COURIER

Pentru comenzi de ridicare va rugam sa ne scrieti pe adresa gsmservice@vspdata.ro urmatoarele informatii:

-Nume, prenume sau Firma si persoana de contact

-numar de telefon

-adresa completa

-dimensiune colet (lungime/latime/inaltime si greutate aproximativa)

-produs si defect reclamat

 

 

Pentru produsele iesite din garantie/cu defecte induse

 

ORICE curier rapid agreat de expeditor. ATENTIE! NU se vor ridica coletele trimise prin serviciile Postei Romane. NU ridicam colete din oficiile postale. Plata va fi efectuata de catre expeditor.

 

Adresa service

SC VSP DATA RO SRL

str. Lapusului nr. 5A, et.3 , birou 7

Baia Mare;  jud. Maramures;  cod postal : 430053

tel. 0262 22 40 46

 

Observatii

NU ne putem asuma raspunderea pentru solutionarea corespunzatoare a problemei reclamate, daca procedura sau indicatiile service-ului nu au fost respectate.

 

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?